پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 440576
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
سلام بچه ها

حوزه/ شماره سیصد و سی و پنجم ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان سلام بچه‌ها از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سیصد و سی و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان سلام بچه‌ها ویژه بهمن 1396 به مدیر مس‍ؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم چاپ و روانه بازار شد.

در این شماره از ماهنامه سلام بچه‌ها این مطالب را می‌خوانیم: «صفحه خدا»، «سرمقاله/ مهمان پاریس از نگاه پردنه مهاجر»،‌ «شعر/ حادثه سبز و خواندنی – شکوه سبز»، «شغل‌های قدیمی/ شهر فرنگی»، «گروه سرود مدرسه»، «اقتصاد مقاومتی/ اقتصاد با چاشنی خود باوری» و «داستان/ رئیس اخلاگرها».

«نقد کتاب/ کتابی که نوجوان را می‌شناسد»، «ستاره دنباله دار/ شاه غیر قانونی»، «خاطره/ چای با طعم دستهای مادر بزرگ»، «نواب صفوی مردی که هیچوقت نترسید»، «شعر / مثل حافظ – پشت هر نگاه – طرح ها»، «اگزوز/ جشن برفی – دوتا پروانه – شعر طنز – درس عبرت»، «ایرانگردی/ از قم تا گلستان – روستای قادیکلا»، «طنز در تاریخ / کوه مزاحم»، «جدول» و «چه خبر از جهان/ داعش لولوی جهانی»از دیگر موضوعات مطرح شده در این ماهنامه است.

 در بخشی پایانی ماهنامه با عنوان آسمانه موضوعاتی همچون «شعر/ آن روزها»، «سرمقاله/ کلبه‌ای زیبا»، «داستانک/ کتاب خانه‌ی ناراحت»، «داستان/ قیچی مادر بزرگ»، «شعر/ دعوا – گرگ ها» و «داستان/ قلب هندوانه‌ای» به چشم می‌خورد.

گفتنی است: قسمت آسمانه مخصوص نوشته های نوجوانان است که برای سلام بچه ها ارسال کرده اند و به کوشش فاطمه بختیاری تهیه و تنظیم می گردد.

 سیصد و سی‌ و پنجمین شماره ماهنامه سلام بچه‌ها به سردبیری سید سعید هاشمی در 52 صفحه به قیمت 4500 تومان چاپ و روانه بازار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha