جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید ابوالفضل موسوی بیوکی

حوزه/ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نام و یاد شهدا همیشه به یادگار خواهند ماند گفت: در طول دفاع مقدس و پس‌ازآن اگر همدلی مردم با مسئولان نبود هیچ‌گاه شاهد این موفقیت‌های ارزشمندی که اینک به آن دست‌یافته‌ایم، نبودیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  از یزد سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل تعدادی از خانواده های معظم شهدا با اشاره به مقاومت بی‌نظیر خانواده شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا با صبر و استقامت خود استکبار جهانی را ناامید و نور امید را بر دل‌های مستضعفان تاباندند.

وی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: در طول دفاع مقدس و پس‌ از آن اگر همدلی مردم با مسئولان نبود هیچ‌گاه شاهد این موفقیت‌های ارزشمندی که اینک به آن دست‌یافته‌ایم، نمی‌بودیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیشرفت کنونی کشور و امنیت ما مرهون خون هزاران شهید است اضافه کرد: شهدا با ایثار خود این موهبت بزرگ الهی را برایمان به ارمغان آورده و همگان وظیفه‌داریم قدردان این عزیزان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر این که شهدا برای همیشه تاریخ نام و یادشان و ازخودگذشتگی که از خود نشان دادند به یادگار خواهد ماند، اظهار کرد:  حضور در جمع خانواده های  شهدا توفیق بزرگی است و مردم و مسئولان خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

موسوی بیوکی در پایان افزود: باید فرهنگ ایثار، شهادت و پاسداری از ارزش‌های آن به‌صورت یک گنجینه معنوی و  الگو ترویج شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha