پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاهد وایثاگر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: همکاری تنگاتنگ حوزه علمیه، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس پیرامون تاریخ شفاهی و ثبت و ضبط خاطرات روحانیت در دوران دفاع مقدس جزو سیاست ها و اولویت های کاری ستاد شاهد و ایثاگر حوزه باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، صبح امروز در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان که با حضور مسئولین بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: ستاد شاهد و ایثارگران حوزه باید به صورت برنامه محور عمل کنند تا نتایج آن برای همه طلاب و  روحانیون جامعه هدف ستاد ملموس باشد.

وی با بیان اینکه ثبت و ضبط و حتی نشر خاطرات طلاب و روحانیون رزمنده، شاهد و ایثارگر یکی از اولویت هایی است که باید مدنظر این ستاد قرار گیرد، گفت: شناسایی ظرفیت های خانواده بزرگ طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان یکی از وظایفی است که باید به صورت مستمر صورت بپذیرد.

جاشنین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: برنامه محور بودن ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان تضمین کننده نتایج قابل قبول، ماندگار و ملموس برای خانواده بزرگ طلاب و روحانیون  شاهد و ایثارگر و رزمنده اصفهان است.

وی افزود: ثمر بخشی لازم در عرصه خدمات بستگی به احصاء آمار و اطلاعات کافی و وافی از این قشر در حوزه علمیه است، براین اساس باید اقدامات لازم برای تحقق این امر به صورت میدانی توسط ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی خاطرنشان کرد: همکاری تنگاتنگ حوزه علمیه، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس پیرامون تاریخ شفاهی و ثبت و ضبط خاطرات  روحانیت در دوران دفاع مقدس جز سیاست ها و اولویت های کاری ستاد شاهد و ایثاگر حوزه باشد.

وی عنوان کرد: نیازسنجی از مشکلات خانواده طلاب شاهد و ایثاگر  از دیگر اولویت های است که باید به صورت دائمی انجام گیرد، همچنین تبیین پیشرفت کار و رصد فعالیت های صورت گرفته در طول یکسال باید توسط کارگروهی مرکب بر اعضایی از بنیاد شهید استان و حوزه اصفهان صورت پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha