پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قریشی

قریشی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مانعی بر سر راه ادامه تحصیل قشر ایثارگر و خانواده شاهد در سطح کشور نیست، گفت: وضعیت تحصیلی و سواد جامعه ایثارگران کشور امروز هم به دلیل توانمندی آنها و حمایت های بنیاد شهید، بسیار بالا و قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، علی قریشی، صبح امروز در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخیر با اجرای تدابیر مسئولین در بحث ارائه خدمات  آموزشی به جامعه بزرگ ایثاگران، رزمندگان و شاهد در سطح کشور، به صورت هماهنگ و یکسان عمل می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مانعی بر سر راه ادامه تحصیل قشر ایثارگر و خانواده شاهد در سطح کشور نیست، گفت: وضعیت تحصیلی و سواد جامعه ایثارگران کشور امروز هم به دلیل توانمندی آنها و حمایت های بنیاد شهید، بسیار بالا و قابل تحسین است.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تاکید براینکه بعد از گذشت 39 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شایسته است که یکسری از وظایف را برای ستاد شاهد در قبال طلاب شاهد و ایثارگر در عرصه های مختلف تعریف و تبیین کنیم، تصریح کرد: میزان آمار و تعداد شهدای جامعه روحانیت به نسبت جمعیتشان در قیاس بادیگر اقشار بیشتر بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر باید شاخصه های لازم برای ارائه خدمات متناسب با جامعه هدف توسط ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان تعریف شود، افزود: ساماندهی وضعیت  تحصیلی طلاب خانواده شاهد و حمایت های آموزشی یکی از وظایف قطعی بنیاد شهید است که قطعا کوتاهی نخواهد کرد.

قریشی گفت: راهنمایی و هدایت صحیح خانواده بزرگ طلاب شاهد و ایثارگر جز رسالت های ما است، لذا همفکری و هم افزایی حوزه علمیه و بنیاد شهید می تواند راهگشا در بهبود مسیر ارائه خدمات شود.

وی اذعان کرد: یکی از خواست ها و انتظارات بنیاد شهید از ستاد شاهد حوزه علمیه اصفهان، بررسی کمی و کیفی وضعیت تحصیلی طلاب خانواده شاهد در حوزه های  علمیه استان است. بناید شهید در راستای تقویت  بنیه علمیه هر طلبه شاهد و ایثاگر آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha