شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خراسان شمالی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ۲۲ بهمن امسال تبلور معرفت سیاسی و اجتماعی مردم نسبت به ولایت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین حجت سالاری مکی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) بجنورد اظهار داشت: 22 بهمن امسال با توجه به گستره فعالیت دشمنان نظام اسلامی فصل الخطابی در حمایت از آرمان های انقلاب بود که مردمی بودن انقلاب را به رخ دشمنان کشاند.

وی افزود: امروز و در دنیای کنونی، نظام سلطه با همه هیمنه ای که در عرصه اقتصادی و رسانه ای دارد، روز به روز منزوی تر می شود و آغاز اضمحلال از درون در آمریکا و اسرائیل کلید خورده است.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: عدم صداقت مستکبران عالم باعث تنفر مردم جهان از آنها شده است و اگر امت اسلام که اکنون گرفتار نفاق برخی از حکام خود فروخته به غرب شده است همت کند و همانند کشورهای حامی مقاومت در مقابل طواغیت عالم جهاد کند قطعا سیر سرنگونی استکبار جهانی سرعت فزاینده تری خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: ناکارآمدی نظام سلطه در پدید آوردن صلح و آرامش، فساد اخلاقی و مالی مستکبران، ظلم و بی عدالتی و از طرفی مجاهدت و نقش آفرینی فرزندان مقاومت و ایمان و اراده مردم ایران اسلامی که به عنوان نماد استکبار ستیزی غیرتمند و استوار در کنار رهبری و آرمان های انقلاب جهانیان را بهت زده می کنند نوید سرنگونی نظام سلطه را می دهد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ضمن تقدیر از بصیرت جامعه اسلامی ایران عزیز که دشمن شناسی قوی آنها باعث شد علیرغم سختی های موجود و حتی کاستی هایی که از برخی بی برنامه گی ها توسط مسئولان وجود دارد حماسه 22 بهمن تماشایی را به وجود آورند، گفت: دشمن قطعا پیام خاصی از این حضور دریافت کرده که همان یاس و ناامیدی از نقشه های خود است و آنچه مسئولان از 22 بهمن به عنوان پیام  حضور مردم باید دریافت کنند صرفا خدمت رسانی به این مردم شریف و بصیر و ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه آنچه در روایات آمده است و اینکه حکمت که در پی آن آینده نگری است به فروتنی بدست می آید نه به غرور و فخر آفرینی، افزود: امروز هم مسئولان و کسانی که در راس امور هستند فارغ از دعواهای جناحی و سیاسی در برابر این معرفت سیاسی و اجتماعی که حاصل تبعیت از ولی فقیه است فروتنی کنند و خدمت به مردم را اولین دغدغه خودشان قرار دهند چرا که رهبری عزیز هم می فرمایند: «هر که می خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند باید به این مردم خدمت کند».

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تاکید کرد: اگر قرار است مکتب انقلاب و آموزه های اسلام ناب رونق پیدا کند و واقعا مردم دنیا به این انقلاب به عنوان الگو نگاه کنند و واقعا فجر بودنش در تاریکی جاهلیت مدرن بیشتر بدرخشد به فروتنی و خدمت به مردم این حکومت و انقلاب آباد می شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گفتمان جهادی که حضرت آقا بر آن تاکید دارند باید به عنوان یک جریان در بیاید و جریان سازی این اصل مهم بر عهده حوزه های علمیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha