پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قابل

مدیر مرکزرسیدگی به امور مساجد استان قزوین با اشاره به حضور تماشایی ملت انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران در این حضور تماشایی، پاسخ ویران کننده ای به یاوه گویی های استکبار جهانی دادند.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن قدردانی از حضور ماندگار و بی نظیر ملت ایران در راهیپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران در این حضور تماشایی، پاسخ ویران کننده ای به یاوه گویی های استکبار جهانی دادند.

وی افزود: دشمنان سعی می کنند وانمود کنند که انقلاب چیزی برای مردم نداشته است و آنان را دلسرد کنند، اما اگر چیزی نداشته است، چرا این قدر از آن می ترسند. سران کاخ سفید هیچ روزی نیست که طرحی برای براندازی انقلاب ندهند و هیچ شبی بدون فکر و نقشه نمی خوابند.

حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی به مردم ایران باوراند که ما بدون بیگانگان هم می توانیم کشور خود را ادره کنیم و استقلال و آزادی را در همه زمینه ها برای ایران ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: بعضی از مردم دستاوردهای مختلف نظام اسلامی را مشاهده می‌کنند، اما باز هم می‌گویند انقلاب برای ما چه کرده است، این افراد بصیرت ندارند و باید با در نظر گرفتن همه شرایط و مشکلات، پیشرفت‌های انجام شده را ببینند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد: ولایت فقیه بزرگترین نعمت و هدیه به ملت ایران است و همه تحولات در نظام اسلامی و ایران به آرامی و در راستای تقویت نظام و ولایت انجام می شود، این در حالی است که، نبود رهبری در کشورهای منطقه موجب شد که این همه فجایع در آنها به وقوع بپیوندد.

وی در پایان گفت: وجود رهبری حکیم و شجاع در طول  39 سال بعد از پیروزی انقلاب همواره مایه خیر و برکت برای میهن اسلامی و ملت بزرگ بوده است، پس تا پای جان از ایشان دفاع و از رهنمودهای‌شان پیروی می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha