جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 440672
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
شیخ اکرم الکعبی

حوزه/ دبیرکل نُجَباء ضمن تأکید بر ایستادگی این جنبش در کنار حزب‌الله لبنان گفت: تا آزادی کامل قدس شریف از پا ننشسته و در هر نقطه از محور مقاومت مقابل اسرائیل صف‌آرایی می‌کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در سالروز شهادت حاج «عماد فائز مغنیه» فرمانده شاخص حزب‌الله لبنان، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در "روضة الشهيدين" واقع در ضاحیه جنوبی بیروت حضور یافت و به مقام شامخ شهدای مقاومت ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام «اکرم الکعبی» ضمن قرائت فاتحه، به ارواح پاک شهدای حزب‌الله که در جهاد با دشمنان صهیونیستی و تکفیری جان خود را فدا کرده‌اند، به‌ویژه شهید «راغب حرب»، شهید «سیدعباس موسوی» و شهید «عماد مغنیه» درود فرستاد.

وی در جمع خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای که این حضور را پوشش می‌دادند، با تأکید بر ایستادگی نُجَباء در کنار حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: ما در هر نقطه از محور مقاومت مقابل اسرائیل صف‌آرایی می‌کنیم و تا زمان رفع تهدیدات، نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی کامل قدس شریف، از پا ننشسته و دوشادوش ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در تمام معرکه‌ها با متجاوزان نبرد می‌کنیم.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین ضربه متقابل ارتش سوریه به متجاوزان اسرائیلی را که به سرنگونی جنگنده اف۱۶ نیروی هوایی ارتش صهیونیستی انجامید، اقدامی شجاعانه خواند و گفت: ارتش سوریه توان و اقتدار خود را به دشمن غاصب ثابت کرد.

شیخ اکرم الکعبی افزود: همانگونه که آمریکا پس از شکست‌های پیاپی داعش در خاک عراق مجبور شد برای حمایت از این گروه تروریستی به‌صورت مستقیم رزمندگان حشد شعبی را هدف قرار دهد، حملات خصمانه رژیم اسرائیل به مواضع ارتش سوریه و نیروهای مقاومت نیز نشان داد که تل‌اویو حامی اصلی تروریست‌های مسلح در خاک سوریه می‌باشد و برای جلوگیری از هزیمت روزافزون جنگجویان نیابتی خود وارد عمل شده است.

گفتنی است برخی رسانه‌های معاند مدعی شده بودند که دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در جریان حمله جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی به حومه دمشق در ابتدای هفته جاری، هدف قرار گرفته است. ظاهر شدن شیخ اکرم الکعبی در مقابل دوربین‌های خبری و گفتگوی وی با رسانه‌ها در لبنان، خط بطلانی بر ادعای فوق می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha