جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 لوگو علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت ۱۴ فوریه با صدور بیانیه ای بر ادامه مسیر انقلاب مردمی تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، علمای بحرین به مناسبت ۱۴ فوریه با صدور بیانیه ای بر ادامه مسیر انقلاب مردمی تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت قوی و صبور بحرین سالی دیگر را علیه دیکتاتوری ، ظلم و فساد آغاز نمودند. این مسیر مسیری ست که ملت بحرین برگزیده اند، مسیری پر عزت و با شکوه ، هرچند که ادامه این راه ایثار و جانفشانی های بزرگی بطلبد.

علمای بحرین افزودند: ملتی بحرین بی هدف و بی مقصود و از روی ظلم و فساد بپا نخواسته اند، بلکه برای ایجاد اصلاح در مقابله با طائفه ای مستبد ، جائر و مستکبر برخواسته اند. (برگرقته از کلام امام حسین ع).

این بیانیه می افزاید: تاریخ شهادت میدهد و گویای آن است که کسی که در راه حق جنگید، و خداوند را یاری رساند ، هیچ کس نمیتواند بر او چیره شود، با این ایمان و اعتقاد عمیق و راسخ به پیروزی خود یقین داریم ، هر چند که طول بکشد.

علمای بحرین همچنین بر حضور میدانی و فعالانه همگان و مشارکت گسترده در تمامی اعتراضات مسالمت آمیز به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ فوریه تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: بر وحدت صفوف، همبستگی و عدم توجه به رسانه و بلندگوهای نظام و روش های پوچ آن برای ضعیف ساختن فعالیتهای این مناسبت را یادآوری مینماییم.

علمای بحرین در پایان از آمادگی مردم در تمامی مناطق بحرین ، بیانیه های صادر شده ، شعار ها و نداهای سر داده شده به این مناسبت تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha