جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جعفری - حوزه بیرجند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی گفت: کتاب «حیفا» در زمینه چگونه شکل گیری داعش در عراق براساس اسناد موساد است و دارای داستانی مستند است که توسط حزب الله لبنان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام علی جعفری، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز جامعه ما مشکلاتی مثل داعش را تجربه کرده است، اگر رزمندگان جلوی داعش را در عراق نمی گرفتند افغانستان دچار این مشکل میشد.

وی با بیان اینکه آسیب هایی که درجامعه اسلامی است بر اثر آگاهی می شود آن ها را کم کرد گفت: تاکنون هم کم نبوده است و آگاهی مردم موجب می شود این آسیب ها کم شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با اشاره به کتاب «حیفا»، گفت: این کتاب در زمینه چگونه شکل گیری داعش در عراق براساس اسناد موساد است که توسط حزب الله لبنان جمع آوری شده است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: در این کتاب اینکه اسرائیل و آمریکا ها چگونه این عنصر خطرناک داعش را در منطقه رشد دادند و تقویت کردند به خوبی پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در این کتاب نشان داده شده است که حزب الله از دل حفره اطلاعاتی موساد نهایت استفاده را می کند، گفت: در این ماجرا حزب الله به یکی از افراد مشکوک می شود و او را تا زندان ابوغریب دنبال می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی این کتاب را بیانگر نقش و چهره استکبار در انحراف انقلاب های مردمی دانست و افزود: با توجه به تلاش های مذبوحانه استکبار و دشمنان انقلاب به نظر رسید که اگر کتاب در دست مردم قرار گیرد مفید است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه بازخوانی این کتاب برای نسل جوان برای شناخت و چرایی این اتفاقات است، اظهار کرد: این کتاب می تواند نسل جوان را در جهت مدیریت صحیح، هدایت کند.

وی افزود: نویسنده کتاب «حیفا» آقای محمدرضا حدادپور جهرمی هستند و از آن حیث که این کتاب داستانی مستند است ارزشمند است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی با اشاره به طراحی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب مذکور گفت: این مسابقه برای عموم مردم آزاد است و از طریق ارسال کد مخصوص به ربات تلگرام می شود شرکت کرد.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: علاقمندان برای مطالعه کتاب «حیفا» و شرکت در مسابقه می توانند کتاب را از فروشگاه های کتاب و نهاد رهبری در دانشگاه های استان تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha