پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری

حوزه/ اگر جامعه اسلامی بر مبانی دینی و قرآنی تکیه کند، هرگز دچار آسیب های اجتماعی نمی شود و اگر این آسیب ها وجود دارد به دلیل دوری از قرآن و عترت اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری پیش از ظهر امروز در همایش افتتاحیه روایتگری مؤسسه روایت سیره شهداء شده که در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی عمار در قم برگزار شد با بیان اینکه جامعه مقاومت لازم است  داری اصولی مانند تقوا، اراده  و پیروی از ولی فقیه باشد، گفت: هر جا این اصول در بین نیرهای انقلابی و جبهه مقاومت بوده، پیروز شدیم.

رئیس هیئت امنای مؤسسه روایت سیره  شهداء عنوان کرد: هر جا از این اصول عقب نشینی کردیم و پایبند به دین و ولایت فقیه نبودیم، شکست خوردیم.

وی افزود: در طول تاریخ نیروهای مقاومت دارای ویژگی چون از خود گذشتگی،ایثار، دلدادگی، عشق، عشق به ولایت، دلباختگی به ولی خدا و مطیع بود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: اگر در طول 8 سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر کل دنیا ایستادیم با تکیه برهمین اصول بود.

رئیس هیئت امنای مؤسسه روایت سیره  شهداء عنوان کرد: اگر جامعه اسلامی دارای یقین، ایمان به معاد و توحید باشد، هرگز شکست نخواهد خورد و آن وقت است که مرگ آنها، احلی من العسل خواهد بود.

وی با بیان این که اگر مسئولین کشور دارای ایمان قوی باشند برای خدمت گذاری به انقلاب و جامعه اسلامی و پیشرفت نظام سر از پا نمی شناسند، گفت: متاسفانه در بعُد ایمان ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل نتوانستیم خدمتگزار صادق و بی منفعت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه از ویژگی های مهم جبهه مقاومت، پای بندی به دین و ارزش های دینی و اعتقاد به ولایت است، افزود: ولایت باعث شد، دین کامل و جامعه اسلامی از ظلمت و گمراهی بیرون و مردم حقیقت اسلام را بفهمند.

رئیس هیئت امنای مؤسسه روایت سیره  شهداء بابیان اینکه دشمن در طراحی جدید به دنبال ناامید کردن جبهه مقاومت و اسلامی است، افزود: بعد از دفاع مقدس، تلاش دشمن این بود که مردم از انقلاب و ارزش های دینی ناامید شوند.

 وی بابیان اینکه برای ناامید نشدن لازم است راهنمایانی  را برگزید و از جمله آن قرآن کریم، است، اظهار داشت: عاشورائیان با تکیه بر قرآن از بدترین شرایط و سختی به راحتی عبور کردند و همین مسئله باعث پیروزی بر دشمن شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه سید حسن نصرالله و گروه های مقاومت نیز با تکیه بر قرآن و عترت در جنگ 33 روزه علیه اسرائیل پیروز شدند، گفت: اگر جامعه اسلامی بر مبانی دینی و قرآنی تکیه کند، هرگز دچار آسیب های اجتماعی و طلاق نمی شود و اگر الان این آسیب ها وجود دارد به دلیل دوری از قرآن و عترت اهل بیت(ع) است.

رئیس هیئت امنای مؤسسه روایت سیره  شهداء عنوان کرد: از دیگر شاخصه های جبهه مقاومت، امیدواری به آینده، توکل و توسل به اهل بیت(ع) برای عدم ناامیدی است.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha