پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام ارتقایی با اشاره به این که حوزه علمیه به معنای واقعی متولی پرورش و تربیت مدیران مساجد است، گفت: اگر مساجد آباد شوند، قطعاً بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان، ظهر امروز در جلسه شورای رسیدگی به امور مساجد استان، گفت: اگر مساجد آباد شوند، قطعاً بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه رفع خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به ضرورت موفقیت مساجد در شهرها، افزود: دستگاه ها و متولیان امر مسجد در همدان باید در جلسات رسیدگی به امور مساجد حاضر شوتد تا بتوانیم به انسجام مطلوب برسیم.

وی در ادامه افزود: تقسیم کار خوبی در مسأله رونق مسجد همدان حاصل شده، اما کافی نیست و باید فارغ از مسأله بودجه، وحدت رویه ای در اداره مساجد استان حاصل شود.

حجت الاسلام ارتقایی افزود: حوزه علمیه به معنای واقعی متولی پرورش و تربیت مدیران مساجد است و مسجدی می تواند موفق عمل کند که مدیر آن، امام جماعت باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه به سامان رسیدن مساجد یکی از امور مهمی است که باید نهاد های مربوطه به این مسأله رسیدگی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha