سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مدیر روابط حوزه علمیه استان قزوین از رونمایی ۳۰ برنامه تولیدی حوزه استان در موضوعات مختلف، دهم اسفندماه با حضور شخصیت های حوزوی خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: با مدیریت حجت الاسلام عباسی و همکاری خوب و ارزشمند مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ۳۰ برنامه تولیدی مختلف از مراسم عمامه گذاری، اردوهای جهادی، راهیان نور، دیدار با معمرین استان، و ... از سوی روابط عمومی حوزه استان طراحی و تولید شده، دهم اسفندماه، با حضور مسئولان و اعضای شورای حوزه علمیه استان رونمایی خواهند شد.

وی ادامه داد: در سال های قبل برنامه های مختلفی توسط مدیریت حوزه علمیه قزوین اجرا می شد، ولی به صورت مجموعه ای که در شبکه استانی پخش شود، نبود، که خوشبختانه از سال 95 و 96 برنامه ها تصویربرداری و تدوین ودر شبکه استانی قزوین پخش شد که جای قدردانی دارد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امسال برنامه های فاخری توسط حوزه علمیه قزوین تهیه شد که مجموعه مستند «تکرار فیضیه» در دو قسمت که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت، از آن جمله است.

 وی افزود: به زودی مستند «طریق عشق» که اختصاص به فعالیت های روحانیون حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی دارد، تدوین و در سال آینده از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

حجت الاسلام افشار همچنین از چاپ کتاب «خاطرات اساتید حوزه قزوین در دفاع مقدس» خبر داد و گفت: این کتاب با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در مراحل پایانی چاپ قرار دارد و در کنگره شهدای استان نیز رونمایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالگرد مرحوم آیت الله باریک بین در صددیم که کتاب «صد عکس –صد خاطره» که اختصاص به این شخصیت برجسته دارد و توسط خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین تهیه و گردآوری شده است، در دسترس عموم قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha