جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 440797
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
عارفه مدیران جدید «روابط عمومی» و «رسانه‌های نوین و فضای مجازی» آستان قدس رضوی

حوزه/ مراسم معارفه مدیران جدید «روابط عمومی» و «رسانه‌های نوین و فضای مجازی» آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم معارفه مهدی رضوی‌کیا به عنوان «مدیر روابط عمومی» و مهدی خیرجو، «مدیر رسانه‌های نوین و فضای مجازی» آستان قدس رضوی با حضور سیدنظام الدین موسوی، در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس برگزار شد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این مراسم به اقدامات و تحولات ارزنده‌ای که پس از حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی در این مجموعه مقدس رخ داده، اشاره کرد و گفت: آستان قدس ظرفیت‌ها و بسترهای رسانه‌ای بی‌نظیری دارد و کانون توجه عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سرتاسر جهان است، بنابراین باید در حوزه رسانه بسیار فعال‌تر و جدی‌تر ورود پیدا کنیم.

سید نظام الدین موسوی با بیان اینکه امروزه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی تأثیر بیشتری از رسانه‌های رسمی همانند تلویزیون دارند، افزود: مؤسسه فضای مجازی که شامل رسانه‌های نوین و شبکه‌های مجازی است، در ذیل معاونت ارتباطات و رسانه در حال شکلگیری بوده و زمینه راه اندازی آن فراهم شده است.

وی افزود: ما باید در کنار تولید خبر مکتوب، فعالیتهای تصویری نیز داشته باشیم. شبکه ماهوارهای امام رضا(ع) و رضوی TV، در حوزه رسانه‌های تصویری و در چارچوب معاونت ادامه فعالیت خواهند داد.

موسوی اضافه کرد: ستاد معاونت، بخش دیگری از معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است که فعالیت‌هایی از جمله دبیرخانه، امور مالی و ... را بر عهده دارد. همچنین توسعه ارتباطات و همکاریهای رسانهای بخش دیگری است که با هدف انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در سایر شهرها به ویژه تهران به فعالیت می‌پردازد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، بخش پژوهش و برنامه‌ریزی را از دیگر حوزه‌های نوین این معاونت دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بخش نیز در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha