پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهرک نشینان صهیونیستی جوان فلسطینی را در مسجدالاقصی به شدت مجروح کردند

حوزه/شهرک نشینان صهیونیستی که به مسجدالاقصی یورش برده بودند، هنگام بازگشت یک جوان فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند که وی از شدت جراحات وارده بیهوش شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، بعد از ظهر روز گذشته شهرک‌نشینان صهیونیستی که به مسجدالاقصی یورش برده بودند، هنگام بازگشت یک مرد جوان فلسطینی را در نزدیکی مسجد الاقصی به شدت مجروح کردند.

به گفته یک منبع امدادی فلسطینی، بعد از ظهر چهارشنبه یک جوان فلسطینی با جراحات بسیار شدیدی به بیمارستان منتقل شد. این مرد جوان هنگامی که مسجدالاقصی را ترک می کرده، مورد حمله شهرک نشینان صهیونیستی افراطی در بیت المقدس اشغالی قرار گرفته بود.

این حمله به حدی شدید و وحشیانه بود که مرد جوان را که مصطفی المغربی نام داشته بیهوش و در وضعیت وخیمی قرار داده است به طوری که امدادگران هلال احمر فلسطین به سرعت خودشان را به مسجد رسانده و مجبور شدند او را فورا به درمانگاه منتقل کنند.

فیروز الدیباس، رئیس اداره رسانه ها در وزارت امور مذهبی و وقف فلسطین در این باره گفت: حمله زمانی رخ داده که گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی برای چندین بار به مسجدالاقصی یورش می برند. آن ها در این اقدام تحریک آمیزشان به یک فلسطینی حمله کرده و وی را به شدت مجروح ساخته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha