پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تابلوی مرکز اسلامی در آلبرتا توسط افراد ناشناس مخدوش شد

حوزه/ تابلوی بیرونی مرکز اسلامی فورت مک موری آلبرتای کانادا، توسط افراد ناشناسی مخدوش شد و تصاویر آن در فضای مجازی سبب نگرانی مسلمانان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbc، تابلوی بیرونی مرکز اسلامی فورت مک موری واقع در استان آلبرتای کانادا، توسط افراد ناشناسی مخدوش شد. در کنار تابلو واژه «داعش» و همراه با واژه های اهانت آمیز به چشم می خورد.

عبدالرحمان مراد امام جماعت مرکز اسلامی فورت مک موری در این باره گفت: هنگامی که خبر این حادثه را در شبکه های اجتماعی خواندم باور نکردم و تصور کردم فتوشاپ است. به ویژه وقتی نظرات را در فیس بوک و شبکه ها دیدم بیشتر از همه در شوک فرو رفتم.

کشیش رابرت پارمنتر که همراه امام جماعت در این مصاحبه شرکت کرده گفت: این شعارنویسی های موهن نه تنها اهانت به اسلام بلکه اهانت به تمامی ادیان است. ما یک جبهه متحد خواهیم داشت و همبستگی مان را با مسلمانان حفظ می کنیم.

متیو گارسین، نخستین کسی که این شعارنویسی های موهن را دیده گفت: کسی که این مطالب را نوشته درکی از مردم این منطقه نداشته است. هرچند این نشانه نفرت است اما به جهل نیز مربوط می شود.

آدام هاردمن سخنگوی شهرداری فورت مک موری در این باره گفت: چنین اتفاقی مایه شرمساری و ناامیدی است. با این حال امیدواریم روحیه انسجام و احترام ما را به رفتار بهتر با همسایگان مان هدایت کند.

پلیس در تلاش برای یافتن خاطیان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha