جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام شکروی گفت: رهبر انقلاب تاکید بر توجه جدی به نسل جوان دارند واین مسئله ای است که امروز فراموش شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام شکروی صبح امروز در بیست و سومین همایش کشوری دفتر ارتباطات فرهنگی قم که با موضوع "انقلاب اسلامی؛ چهل سال پایداری و بالندگی" در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزارشد با بیان اینکه این مرکز از سال 79 با دستور رهبر انقلاب از سوی آیت الله مصباح یزدی  شکل گرفت، گفت: بعد از فرایندی با تغییر ساختار درسال 95 به نام دفتر ارتباطات فرهنگی در مؤسسه امام خمینی(ره) به فعالیت ادامه داد.

دبیر همایش کشوری دفتر ارتباطات فرهنگی قم عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش، مرور اهداف انقلاب و رصد چالشها و تبین افق پیش رو برای نسل های امروزی است.

وی بابیان اینکه  موقعیت کنونی انقلاب با 40سال قبل کاملا متفاوت است و این نشان از دستاوردهای انقلاب دارد، افزود: امروز در زمانی هستیم که استکبار عوامل میدانی خود مانند صدام  را از دست داده و در عرصه دیپلماسی هم نتوانسته کار خاصی انجام دهد ودرعین حال همپیمان او مانند عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده و نمی تواند حمایت مالی از استکبار انجام دهد.

حجت الاسلام شکروی گفت: امروز چهره واقعی آمریکا برای همگان آشکا شده است  تاجایی که کشورهایی مانند آفریقا در مقابل امریکا موضع می گیرند ولی از سویی ایران در دنیا در حال پیشروی است.

دبیر همایش کشوری دفتر ارتباطات فرهنگی قم با بیان اینکه نباید از افرادی که در درون کشور بلندگوی دشمن شدند به سادگی گذشت، افزود: امروز شاهد ادبیاتی از سوی بعضی افراد هستیم که چشم به امید برجام و وابستگی و دلباختگی به غرب و ترامپ دارند وبرای راضی کردن کدخدا همه کار می کنند، این همان چالش بزرگ امروز انقلاب است که بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه تئوریسین های امریکا معتقدند باید برای مقابله با انقلاب ایران روبه به جنگ سرد یعنی بکار گیری همه توان آورد، گفت: این هشدار جدی برای مسئولین فرهنگی است لذا باید مواظب توطئه و افکار  و نفوذ فرهنگی واقتصادی و فرایند مهندسی از درون برای از بین بردن انقلاب باشیم.

حجت الاسلام شکروی گفت: رهبر انقلاب در 22 بهمن به صراحت گفتند« مسئولین نباید از مردم عقب بمانند» و این نشان می دهد مسئولین باید ادبیات خود را نسبت به مردم عوض کنند و مواظب تحرکات ونفوذ دشمن باشند.

وی افزود: رهبرانقلاب در دیدار هفته گذشته خود افق های پیش رو را مشخص کردند ونسبت به وقایع جدید و برنامه دشمن به همه مسئولین هشدار دادند.

حجت الاسلام شکروی گفت: رهبر انقلاب تاکید بر توجه جدی به نسل جوان امروز دارند واین مسئله ای است که امروز فراموش شده است اما همه این عوامل در صورتی است که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و به دنبال تحقق اهداف گذشته است.

دبیر همایش کشوری دفتر ارتباطات فرهنگی قم عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند همدلی و هم افزایی برای تحقق اهداف خود هستیم، این نشست از جنس ولایت مداری و تکلیف مداری و سنگری قبل از عملیات است و همه باید پایبند به این شعار باشیم که امام را تنها نگذاریم.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha