جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره ابوذر سمنان

حوزه/ خبرگزاری حوزه، در جشنواره رسانه‌ای ابوذر بسیج رسانه استان سمنان به‌عنوان «رسانه برتر در فرهنگ‌سازی سبک زندگی ایرانی - اسلامی» مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان برگزار و برگزیدگان موضوعات مختلف در این جشنواره معرفی و تجلیل شدند و از خبرگزاری حوزه در استان سمنان نیز به‌عنوان رسانه برتر در فرهنگ‌سازی سبک زندگی ایرانی - اسلامی تجلیل به عمل آمد.

در آئین اختتامیه این جشنواره، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج استان سمنان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان و جمع زیادی از اصحاب هنر و رسانه استان حضور داشتند 

بر اساس فراخوان صادرشده از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، این جشنواره در هشت موضوع ملی و استانی برگزارشده و آثار اصحاب رسانه استان سمنان در این موضوعات به جشنواره اول ارسال شد.

سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دشمن‌شناسی، انقلابی گری، آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده موضوعات ملی این جشنواره بودند که آثار برگزیده در این بخش‌ها اعلام شد.

مدیریت منابع آبی و طرح مسائل صنفی خبرنگاران نیز موضوعات ابتکاری دبیرخانه برگزاری نخستین جشنواره با موضوعات بومی استان سمنان بود که آثار این بخش نیز از سوی خبرنگاران ارسال‌شده و از برگزیدگان تجلیل شد.

در لوح سپاس سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و محمدرضا سوقندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خطاب به ناصر مؤمنیان، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان آمده است: نقش بی‌بدیل فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در شکل‌دهی، هدایت افکار عمومی، ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست؛ آنان که طهارت می‌یابند و قلم را چون بیرق حق در میدان مجاهدت علم می‌کنند و عزم راسخشان را برای برافروختن روشنای هدایت جزم می‌کنند.

در بخش دیگری می‌خوانیم: بی‌تردید توفیق جنابعالی در اطلاع‌رسانی و انعکاس مسائل و مشکلات مردم و دغدغه‌های مقام معظم رهبری که از همان روشنای هدایت نشأت می‌گیرد قابل‌تقدیر و ستودنی است.

در پایان تصریح‌شده است: بدینوسیله کسب رتبه در بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه استان سمنان، فرصتی فراهم آورد تا تلاش‌های ارزشمندتان را در را نشر فرهنگ ایران اسلامی ارج نهیم؛ امید است ذیل توجهات حضرت حق در راه خدمت به میهن اسلامی همواره موفق و پیروز باشید.

از میان 123 اثر ارسال‌شده به دبیرخانه نخستین جشنواره ابوذر استان سمنان با رأی داوران، 16 اثر به‌عنوان آثار رسانه‌ای برگزیده اعلام و از صاحبان آن تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha