سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تاکید بر این که مسئولان به‌جای تعدد جلسات به مشکلات مردم رسیدگی کنند، گفت: مسئولان باید به مردم محروم و قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند و مشکلات آنان را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امروز در نشست استانداران سابق استان سمنان به میزبانی استانداری، با بیان اینکه نشست‌های هم‌اندیشی آثار مثبتی دارد، اما بعضاً دیده می‌شود جلساتی با کمترین خروجی برگزار می‌شوند که می‌توان چند نشست را باهم تلفیق کرد، اظهار داشت: می‌توان وقت این نشست‌ها را صرف رسیدگی به مشکلات مردم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان ما اقدامات خود را جلسه محور نکنند چراکه این امر آفت است، تصریح کرد: درخواست صریح بنده از استاندار فعلی سمنان این است که جلسات را کاهش و سعی کند تا از فرصت جلسات نهایت استفاده را برای مردم کند.

وی، مسئولیت مسئولان را در نظام اسلامی خدمت به مردم دانست و افزود: باید از فرصت خدمت‌رسانی به مردم نهایت استفاده را کرد؛ امروز کار جهادی همان‌طور که در تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آمده یک نیاز برای سیستم اداری کشور است.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه مدیریت جهادی امروز در عرصه فعالیت‌های مسئولان کم‌رنگ شده است، تصریح کرد: این امر باید در شیوه‌های مدیریتی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در اولویت نخست قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه سمنان، خدمت‌رسانی به مردم را یکی از بهترین نعمات الهی دانست و گفت: مسئولان باید به مردم محروم و قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند و مشکلات آنان را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: باید تقوای الهی داشته باشیم تا بتوانیم در کارها موفقیت کسب کنیم، زیرا بالاترین اثر تقوا این است که ما را انسان نگه می‌دارد. ‌

آیت الله شاهچراغی افزود: توصیه همیشگی ما به مسئولان این است که از فرصت کوتاه خدمت‌رسانی به مردم در راستای تقیه الهی و رفع مشکلات و معضلات مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha