پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رییس سازمان بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که امروز نفوذ در صفوف انقلابیون برنامه دشمن است، گفت: ایستادن در برابر منافقان مدرن «جهاد کبیر» است و باید از نفوذ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی صحبت کنیم، آنها به کمترین چیزی جز اضمحلال انقلاب اسلامی راضی نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در اجتماع بزرگ رزمندگان بابل با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایام سالگرد عملیات والفجر هشت و ورود انقلاب اسلامی به 40 سالگی است، عدد 40 در آموزه‌های دینی ما معنا و مفهومی دارد، یکی از آن مفاهیم، پختگی، بالندگی، بلوغ و رشد اساسی در دوران عمر انسان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی که هدیه‌ای از سوی خداوند متعال برای ما بود، اکنون به این پختگی رسید و انقلابی  که به دست حکیم فرزانه و مرجعی بزرگ حضرت امام ‌خمینی(ره) و مردم معماری شد، مردمی که خود آن عزیز فرمودند از مردمان عصر پیامبر نیز بهتر و بالاتر هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که اگر امام خمینی(ره) و این امت نبودند، انقلاب حاصل نمی‌شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای جامعه بشری داشت و رهایی بشر از قید و بندهای دنیوی و هدایت او به سمت توحید، خداپرستی، اسلام ناب، زانو زدن در برابر مکتب اهل بیت(ع) از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

غیب پرور با اشاره به این که عزت، شرف، استقلال و روی پا ایستادن این مردم در جهان دستاوردی است که انقلاب برایمان رقم زده است، خاطرنشان کرد: اکنون حدود چهار دهه سر ما در این کره خاکی بالا است، به یمن و برکت انقلاب اسلامی چنان برکات و خیراتی نصیبمان شد که هرکدام از آنها برای افتخار امت اسلام کفایت می‌کند.

وی با بیان این که این ملت برای انقلاب و اقتدار آن هزینه کردند و هنوز نیز این هزینه ها ادامه دارد، افزود: هرجایی که این انقلاب نیاز داشت مردم ایستادگی کردند، هر زمان که صحنه فداکاری بود مردم درنگ نکردند و هرجایی که لازم بود ایثار اتفاق بی‌افتد، شکی وجود نداشت و یکی از این عرصه‌ها دفاع هشت ساله مقدس ما در جنگ تحمیلی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مازندران با اشاره به این که مردم نه تنها در دفاع مقدس، بلکه در همه صحنه‌های انقلاب و تا همین دوران اخیر پای انقلاب ماندند، بیان داشت: گاهی شک می‌کردیم متدینین، انقلابیون و بچه‌های رزمنده اگر صحنه‌ای اتفاق بیافتد، چکار خواهند کرد، اما دیدیم این مردم همواره ایستاده‌اند.

سردار غیب پرور ادامه داد: عرصه دفاع از حرم پیش آمد و دیدیم جوانان غیرتمند چه‌ها کردند، این بار نه در داخل کشور، بلکه  هزاران کیلومتر دورتر از کشور، شایستگی خود را ثابت کردند، مردم ایران رادمردی را لحظه‌به‌لحظه نشان دادند.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی، گفت: روزی ما با جنگ سخت با همه دشواری‌اش روبرو بودیم، اما امروز دشمنان در جنگ نرم جنگ احزاب مدرن را علیه انقلاب اسلامی شکل دادند و مستکبران جهانی، منافقان مدرن و تفاله‌های صهیونیستی اکنون در مقابل مظلومی که حرف از اسلام و اعتلای قرآن می‌زند، قرار گرفتند.

غیب پرور بیان این که ما می‌خواهیم در پناه اسلامی زندگی کنیم و اگر از اسلام دست برداریم، دشمنان هیچ کاری با ما ندارند، گفت: می‌دانید که در مورد امام‌حسین(ع)  چه کردند، امروز نیز همان نسخه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امروز نفوذ در صفوف انقلابیون در دستور کار دشمن است و باید از نفوذ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی صحبت کنیم، آنها به کمترین چیزی که راضی هستند اضمحلال انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا، بیان کرد: شهدا رفتند و امروز بر اعمال ما شاهد هستند و برادران رزمنده مدالی بر سینه دارند که مدال مجاهدت در راه خدا است، از خدا پایمردی در این راه را طلب کنید، زیرا رزمندگانی در رکاب رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) بودند، اما نتوانستند تا پایان راه دوام بیاوردند، چرا که آفت فراگیر برای همگان جلوه‌های فریبنده دنیا است.

سردار غیب‌پرور با تأکید بر این که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی کار سختی است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امسال در دانشگاه تربیت پاسداری فرمودند «جهاد کبیر نهراسیدن و نلرزیدن در مقابل دشمنی است که از هیچ چیز فروگذاری نمی‌کند».

وی با بیان این که دشمن در عرصه فرهنگی و مسائل اقتصادی مشکل‌ساز شده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی از قصور مربوط به مدیران است، کشور ما کشور نداری نیست، سرزمین پهناور ما در هرگوشه‌اش ثروت‌های خداوندی وجود دارد که اولین سرمایه نیروی انسانی و جوانان فهیم، باهوش و تحصیل‍کرده‌ است، مدیران به خود بیایند، تنبلی کردن خسرانی بزرگ است، معلوم نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که کشور ما این استطاعت دارد که برای همه جوانان شغلی ایجاد و برای همه مردم اقتصاد را درست کند، گفت: این اتفاق زمانی می‌افتد که ما در خط ولایت باشیم.

سردار غیب پرور با بیان این که در امور فرهنگی نیز همین است، افزود: مکتب اهل بیت(ع) به قدر غنی است که پاسخگوی همه مشکلات است، امروز که در فضای مجازی برای ما  جبهه باز کردند طبیعی است که باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم، زیرا این انقلاب باید به حیات خود ادامه دهد و روحیه انقلابی داشتن شرط بقای انقلاب است، اگر قرار است پای انقلاب بایستیم باید ایستاد و قیام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha