جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی طلاب استان کردستان در قم

حوزه/ گردهمایی طلاب و فضلای استان کردستان مقیم حوزه علمیه قم با حضورنماینده ولی فقیه استان کردستان، رئیس دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی غرب کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، گردهمایی طلاب و فضلای کردستانی مقیم حوزه علمیه قم در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی، نماینده ولی فقیه استان کردستان،حجت الاسلام والمسلمین بیگلری رئیس دادستان  ویژه روحانیت غرب کشور، دیالمه، مدیر کل اطلاعات استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود حاتمی نیات، نماینده طلاب و فضلای ک شهرستان بیجار در این مراسم ضمن خیر مقدم با اشاره به حضور باشکوه مردم در روز 22 بهمن 96 ، اظهار داشت: مردم باز هم سنگ تمام گذاشتند و در روز 22 بهمن ماه به خیابان ها آمدند به گونه ای که چشم بدخواهان خیره ماند.

وی ادامه داد: دشمنان مانند سال های قبل به دنبال این بودند که مردم شریف ایران برای راهپیمایی 22 بهمن به خیابان ها نیایند ولی مردم باز هم حضور پیدا کردند و برای این مساله بایستی خدای متعال را شکر کرد.

قاضی دیوان عالی کشور، طلاب مقیم این استان در قم را حدود 400 نفر اعلام کرد و گفت: بسیاری از طلاب کردستانی به طرح هجرت رفتند و برخی از آنها در نیروهای مسلح و دستگاه قضا مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاتمی با اشاره به اینکه طلاب و فضلای کردستان دارای استعدادهای بسیار خوبی هستند، اظهار داشت: دارای طلاب مستعد و ظرفیت بسیار خوبی است که بایستی از آن ها حمایت شود.

وی با بیان اینکه در استان بایستی از طلاب بومی استفاده شود، تصریح کرد: بومی سازی یک امر مهم است، چون یک طلبه کردستانی با توجه به شناختی که نسبت به منطقه دارد، به یقین بسیار بهتر می تواند در کردستان فعالیت کند.

خاطرنشان می شود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بیگلری رئیس دادستان  ویژه روحانیت غرب کشور، دیالمه، مدیر کل اطلاعات استان کردستان سخنرانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha