شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، قرآن را عامل اصلی وحدت در جهان اسلام عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز در جامعه شاهد ناهنجاری های بسیاری هستیم که نتیجه دور شدن از قرآن و عمل نکردن به دستورات آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، امروز در جمع مدیران شهرستانی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: امروز نیاز جامعه ما، معنویات است و این امر محقق نمی شود مگر با تمسک به قرآن کریم و معارف دینی و اهل بیت علیهم السلام.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر تلاش برای ترویج فرهنگ قرآنی در کشور و استان، گفت: قرآن همانگونه که از آن هویداست، حبل متین وحدت بین مسلمین است و اگر زندگی خود را بر اساس این کتاب آسمانی تنظیم کنیم هرگز دچار مشکل و یا نارسایی نخواهیم شد.

این مسئول فرهنگی، قرآن را عامل اصلی وحدت در جهان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه امروز در جامعه شاهد ناهنجاری های بسیاری هستیم که اینها همه معلول و نتیجه دور شدن از قرآن و عمل نکردن به دستورات آن است.

حجت الاسلام کرمی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه به کار بسته است و خوشبختانه در استان شاهد استعدادها و پتانسیل های خوب قرآنی هستیم که باید بهترین بهره را از این نعمت ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: یکی دیگر از برنامه های تبلیغات اسلامی استان کردستان تقویت خانه های قرآنی شهری و روستایی و نیز حمایت از فعالان قرآنی است، زیرا با این امر می توان تا حد قابل چشمگیر از ناهنجاری های اجتماعی کاست.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به این چشم انداز نیازمند همکاری دیگر نهادهای مربوطه هستیم، افزود: سازمان تبلیغات تمام تلاش خود برای نهادینه کردن این امر انجام می دهد، لذا از مسئولان و اداراتی که به نوعی با این امر ارتباط دارند انتظار همکاری و همراهی بیشتری را داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha