شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی گفت: خروجی های همایش کویت کافی نیست و نیاز های عراق را برطرف نمی کند و جایگزین برپایی نهضتی گسترده برای پشت سر گذاشتن آثار جنگ نمی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق، موفقیت همایش بازسازی عراق که در کویت برگزار شد را دلیل دیگر بر موفقیت سیاست عراق دانست و از نقش ملت عراق و نیرو های نظامی در مقابله با تروریسم قدر دانی کرد.

ایشان افزود: خون شهدا، دژ محکمی برای دستاورد های عراق ساخت و از تمامی ملت های منطقه دفاع کرد و اگر اینان نبودند، آفت تروریسم در تمامی منطقه منتشر شده بود.

آیت الله مدرسی در بیانیه هفتگی خود، اشاره کرد: خروجی های همایش کویت کافی نیست و نیاز های عراق را برطرف نمی کند و جایگزین برپایی نهضتی گسترده برای پشت سر گذاشتن آثار جنگ و پیامد های آن از جمله ویرانی، آشوب و ایجاد شکاف عمیق در نظام اجتماعی نمی شود.

این عالم عراقی تصریح کرد: ملتی که در سختی و رنج به سر می برد، زندگی شرافتمندانه نخواهد داشت و مردان عراقی که امروز برای انجام وظیفه در مجلس آماده می شوند، باید در خصوص پیشرفت کشور، فکر جدّی کنند و ملت را قانع کنند که با آنان در تحقق پیشرفت مشارکت کنند.

آیت الله مدرسی در پایان خطاب به کشور های حامی رونق اقتصادی عراق گفت: ما از تمامی کشور های جهان و به خصوص کشور های هم پیمان انتظار داریم که به نقش خود در رونق اقتصادی عراق عمل کنند و عراق را عرصه مانور های سیاسی و درگیری ها که هیچ سودی برای ما ندارد، قرار ندهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha