پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
برگزاری سالگرد انقلاب اسلامی از سوی جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان نشستی را در مقر این حزب در بیروت به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار کرد. در این مراسم پیرامون دستاورد های انقلاب در سطوح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و تکنولوژی صحبت شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی نشستی را در مقر این حزب در بیروت به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار کرد.

شیخ شریف توتیو از رهبران جبهه العمل الاسلامی لبنان مراسم را آغاز کرد و به دستاورد های انقلاب اسلامی در سطوح سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و تکنولوژی و ورود ایران به عصر هسته ای پرداخت و آن را ستود.

محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان در خصوص اهمیت این مناسبت صحبت کرد و گفت: بعد از اینکه تلاش های بسیاری برای منحرف کردن توجهات به مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت اسلامی انجام گرفت، در این روز ها شاهد تمرکز نگاه ها و توجهات به سمت قدس و مسجدالاقصی هستیم.

وی افزود: اگر بخواهیم رسالت انقلاب اسلامی و امام خمینی را به صورت مختصر بیان کنیم؛ این است که ما می توانیم به اهداف خود دست یابیم و تغییر ایجاد کنیم و جمهوری اسلامی یک تجربه برای این مسئله است و همچنین انقلاب اسلامی رؤیای انبیا را تحقق بخشید.

شریعتمدار تصریح کرد: امروز تا زمانی که امنیت اسرائیل خط قرمز استکبار جهانی است، مسئله فلسطین در ابعاد اعتقادی و سیاسی آن، خط قرمز محور مقاومت باقی می ماند.

شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده جبهه العمل الاسلامی در پایان به سخنرانی پرداخت و گفت: ما در ایمان، عقیده و اسلام در خطی حرکت می کنیم که جمهوری اسلامی حرکت می کند و ما هیچ وقت در این موضع کوتاهی نمی کنیم.

 وی ادامه داد: ما در لبنان در کنار تمامی هم پیمانانمان که برای مقابله با دشمن صهیونیستی و پروژه آن تفنگ به دست گرفتند، می ایستیم و نه انتخابات و نه هیچ چیز دیگر، ذره ای از ایمان ما به آن و خون شهدا نمی کاهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha