شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر نقوی

حجت الاسلام نقوی با اشاره به این که متاسفانه فضای مجازی بدون صاحب رها شده و در دسترس جوانان قرار دارد، گفت: اکثر مطالب منتشر شده در فضای مجازی با اسلام و حقیقت، مطابقت نداشته و این سیل خروشان در حال از بین بردن عقاید صحیح جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام ناصر نقوی، دبیر موسسه سراج و مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در مسجد ابوالفضل(ع) همدان، گفت: سبک زندگی فاطمی باید در جامعه اسلامی و در زندگی ما عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: امام صادق (ع) می فرماید آخر الزمان، زمان لغزش پای مومنین در دینداری است، به همین سبب، ما باید تمامی رفتار خودمان را مورد بررسی قرار داده و الگوی رفتاریمان، بر اساس سیره رفتاری معصومان(ع) باشد.

دبیر موسسه سراج همدان ادامه داد: نگرانی فرد مومن باید در راستای دین داری باشد و در همه زمان ها باید به فکر این باشد که آیا در دین داری خود چقدر توانسته صحیح عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به این که اهل بیت(ع) بزرگ ترین الگو برای انسان های هستند، گفت: سیره اهل بیت(ع) بهترین الگو برای رسیدن انسان ها به سعادت اخروی و دنیوی است.

حجت الاسلام نقوی در ادامه با اشاره به این که متاسفانه فضای مجازی بدون صاحب رها شده و در دسترس جوانان قرار دارد، گفت: اکثر مطالب منتشر شده در فضای مجازی با اسلام و حقیقت مطابقت نداشته و این سیل خروشان در حال از بین بردن عقاید صحیح جوانان است.

دبیر موسسه سراج همدان در پایان گفت: مبلغان و مردم باید به فکر مسائل مهم جامعه همچون فضای مجازی، حجاب، از بین بردن فقر در جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی باشند و در تروج این امور مخلصانه فعالیت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha