شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فتح الهی 
معاون فرهنگی؛آموزشی؛پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام فتح الهی با اشاره به نقش برجسته حوزه و روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب، تصریح کرد: بقای انقلاب به تربیت طلاب باسواد و انقلابی است.

 حجت الاسلام مجتبی فتح الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا، گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای همسایه و منطقه خاور میانه نفوذ کرده، بلکه مورد توجه همه ملت های مظلوم و آزادیخواه قرار گرفته است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به نقش روحانیت و حوزه های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام(ره) عالمی مهذب و بصیر پرچمدار نهضت بودند و روحانیت و حوزه های علمیه نیز همراه همیشگی ایشان بودند.

حجت الاسلام فتح الهی با اشاره به این که دشمنان ملت ایران به دنبال غارت ذخائر و منابع زیر زمینی و ثروت های خدادادی ایران بودند تا آینده ملت ایران را به خاک سیاه بنشانند، افزود: آرزوی پدران ما اجرای تعالیم حیاتبخش اسلام بود که در انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد.حکومت اسلامی باعث شد احکام و دستورات الهی جان تازه ای بگیرد.

وی در ادامه با برشمردن برکات انقلاب در عمران و آبادانی و اجرای برنامه های فرهنگی توسط مبلغین در شهرها و روستاهای محروم، گفت: حضور هزاران روحانی مبلغ در اقصی نقاط کشور و توسعه فرهنگ دینی و ایجاد روحیه نشاط و نگه داشتن مردم در صحنه از برکات انقلاب است.

حجت الاسلام فتح الهی در پایان از همکاری اثر بخش و هم افزایی بین حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف خبر داد و گفت: معرفی طلاب باسواد، مهذب و انقلابی به مراکز مورد نیاز و فعالیت ارزشمند تبلیغی این عزیزان باعث تقویت روحیه دینی مردم و بقای انقلاب خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha