سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قبادی  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

حوزه/ حجت الاسلام قبادی با اشاره به نقش روحانیت در صیانت از انقلاب، تصریح کرد: روحانیت همواره در دفاع از انقلاب، نظام ، آرمان های امام و شهدا و ولایت فقیه پیشگام است.

حجت الاسلام قبادی، مدیر کل تبلیغات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به پیشتازی روحانیت در هدایت مبارزات علیه رژیم فاسد پهلوی بر کسی پوشیده نیست، گفت: جلوداری روحانیت در صف اول راهپیمایی ها باعث استقامت مردم در تشدید مخالفت ها علیه رژیم طاغوت بود.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که نقش روحانیت در دوران انقلاب از جمله شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، حاج آقا مجتبی حاج آخوند و بهاء الدین محمدی عراقی(رحمه الله علیهما) در کرمانشاه بی بدیل بود، گفت: کمونیست هایی را می شناختم در ماه های منتهی به سقوط شاه، به راهپیمائی نمی آمدند چون می دانستند با قوت جریان روحانیت در بین مردم و پیروزی انقلاب، جایی برای آنان نیست.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به شجاعت و شهامت شاگرد حضرت امام راحل، مرد محراب و مبارزه آیت الله حاج آقا مجتبی حاج آخوند(ره)، گفت: ایشان از لحاظ نترسیدن از دستگاه ستم شاهی زبانزد و در بین علمای مبارز و انقلابی با جسارت و با صراحت تر بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با توجه به اهمیت برقراری نظم و امنیت در اوج پیروزی مبارزین انقلابی و تاسیس کمیته ها انقلاب در کشور، گفت: با توجه به روحیه و صفات دلیری آیت الله حاج آقا مجتبی حاج آخوند(ره) مسئولیت کمیته های انقلاب کرمانشاه به ایشان واگذار شد که نقش بی بدیلی را در تمامی امور داشت.

وی در پایان با اشاره به نقش روحانیت در صیانت از انقلاب، تصریح کرد: روحانیت همواره در دفاع از انقلاب، نظام ، آرمان های امام و شهدا و ولایت فقیه پیشگام است 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha