پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست «خیریه میان ادیانی» در یوتا برگزار می شود

حوزه/نشست میان ادیانی در مرکز «زندگی معنوی» در ایالت یوتای آمریکا با موضوع اهمیت ادیان در کمک به فقرای نیازمندان، با حضور نمایندگانی از جامعه اسلامی، مسیحیت و یهودیت برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sltrib،  نشست میان ادیانی که قرار است دوشنبه این هفته در ایالت یوتای آمریکا برگزار شود، پذیرای گروه های دینی و مکاتب مختلفی به هدف به اشتراک گذاشتن فرهنگ ها و باورهای مذهبی و مشارکت جوامع دینی در فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه می باشد.

این نشست سه ساعته در مرکز «زندگی معنوی» در شهر ساوت سالت لیک دوشنبه این هفته در ساعت 4 بعد از ظهر آغاز شده و شامل نمایندگانی از جامعه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان و دیگر ادیان خواهد بود. هدف مباحث این نشست تاکید بر اهمیت کمک به فقرا و گرسنگان و نقش ادیان مختلف در اهمیت دادن به کمک های بشردوستانه اعلام شده است.

جانت هیلی سخنگوی «ماه میان ادیانی» در این باره گفت: در ادامه این همایش قرار است روز درهای نیز برگزار شود. شرکت در همایش برای عموم رایگان بوده و به تمامی شرکت کنندگان توصیه می شود مواد غذایی فاسد نشدنی برای اهداء به نیازمندان همراه داشته باشند.

به گفته وی کمک های مردمی قرار است در انبار غذای کلیسای اسقفی سنت مارک جمع آوری شده و به صورت برنامه ریزی شده در میان نیازمندان توزیع شوند.

مراسم درهای باز قرار است 22 فوریه از ساعت 6-8 بعد از ظهر در مراکز دینی مختلف، مسجد، کنیسه و کلیسا برپا شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha