چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مسؤولان نباید با طرح مسائل حاشیه ای صورت مسأله را پاک کنند، گفت: مردم از مسؤولان رفاه اجتماعی و رفع مشکلات اقتصادی را خواهان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی، به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و با بیان این که این حضور پیام روشنی در دفاع از انقلاب و نظام بود، گفت: متأسفانه گویا برخی ها این پیام روشن ملت ایران را نشنیدند.

وی با بیان این که 22 بهمن امسال رفراندوم ملت ایران در دفاع از انقلاب بود، افزود: در حالی برخی ها از همه پرسی در کشور سخن بیان می آورند که ملت ایران هفته گذشته یک حماسه چند ده میلیونی را خلق کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مسئولان کشور باید به جای طرح این گونه مسائل انحرافی و حاشیه ساز به فکر خدمت به مردم باشند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در 22 بهمن امسال با آن حماسه عظیمی که خلق کردند بار دیگر به انقلاب و نظام اسلامی آری گفتند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که همه دنیا فهمیدند که ملت ایران با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب همچنان به این نظام و آرمان های آن وفادار هستند، تصریح کرد: دنیا باید بداند که ملت ایران با قدرت از نظام و انقلاب دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.

وی با اشاره به این که حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با هیچ کدام از رویه‌های اثبات شده بشری قابل تطبیق و مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: ارزیابی های پوچ و توخالی دشمنان از فضای نقد و اعتراض اقشار مختلف مردم آنها را امیدوار به تغییر مسیر ملت و رخنه در کشور کرده است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن همه معادلات دشمنان انقلاب را برچید، بیان داشت: دشمن فکر می کرد از فضای به وجود آمده می تواند نهایت استفاده را برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کند، اما غافل از این که ملت ایران هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که حماسه میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال خون تازه‌ای به جان انقلاب و اهداف انقلاب جاری ساخته است، بیان داشت: این حضور تعیین کننده هیاهوی بنگاه خبری جهان و تصمیمات پشت پرده مخالفان انقلاب اسلامی را بر هم زد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که دشمنان در حوادث اخیر به بهانه برخی اعتراض های اقتصادی به دنبال ایجاد آشوب های خیابانی در کشور بودند، خاطرنشان کرد: باقیمانده آشوب های دی ماه برای روز 22 بهمن برنامه هایی تدارک دیده بودند که با آن حضور میلیونی و مقتدر ملت ایران فرصت هیچ گونه تحرکی را پیدا نکردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ملت ایران با خلق این حماسه ماندگار سیلی محکمی بر صورت بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند، گفت: این سیلی آنقدر محکم بود که صدای آن به طور قطع و یقین در تداوم انقلاب اسلامی شنیده خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب تعیین کننده هستند، بیان داشت: این انقلاب و نظام اسلامی متعلق به این مردم است و کسی نمی تواند برای ملت ایران نسخه بپیچد چون این مردم خود صاحب عقیده، فکر، اندیشه و بصیرت هستند.

امام جمعه محمود آباد ادامه داد: اگر ملت ایران نسبت به مسائل اقتصادی، تبعیض و فساد در کشور نقد و اعتراضی دارند، اما در زمان مقتضی بهترین و کامل‌ترین تصمیم را می‌گیرند که اقدام آنان در 22 بهمن انگشت تعجب را به دهان‌ها دوخته و جبهه امید را در کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت منطقه‌ای و جهانی گسترده‌تر کرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که باید قدر این ملت بزرگ و ممتاز در تاریخ بشریت را دانست، تأکید کرد: مسئولان در سطوح مختلف با قدردانی از این مردم باوفا، ولایتمدار و موقعیت‌شناس به خدمت‌رسانی بی‌منت و سالم در حد ظرفیت‌های کشور و در کاهش درد و رنج این مردم در عرصه‌های اقتصادی و استیفای حقوق عمومی و اجتماعی بپردازند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ملت ایران نسبت به مشکلات و توطئه های خطرناک استکبار جهانی و دولت های متخاصم دارند، بیان داشت: این مردم با علم به این تنگناها خواستار عملکرد سالم و صحیح مدیران و کم کردن دامنه فساد، تبعیض و بی‌عدالتی هستند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که باید مسؤولان از فرافکنی صدای مردم پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین مشکل کشور مباحث اقتصادی است و برای رفع سریع این معضل مهم فکری اساسی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برخی ها در این بین تلاش می کنند خواسته مردم را در حوزه آزادی، سلامت روانی و نشاط اجتماعی مطرح کنند، بیان داشت: مهم ترین و جدی ترین خواسته امروز مردم ساماندهی مسائل اقتصادی است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مسئولان نباید با طرح مسائل حاشیه ای صورت مسأله را پاک کنند، خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان رفاه اجتماعی و رفع مشکلات اقتصادی را خواهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha