پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جعفری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری گفت: اقدامات ضد قوانین بین المللی آمریکا در کشورهای مستقل جهان باعث از بین رفتن امنیت جهان شده است و افزایش نفوذ گروهک تروریستی داعش در افغانستان زنگ خطری برای امنیت شبه قاره است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: اقدامات ضد قوانین بین المللی آمریکا در کشورهای مستقل جهان باعث از بین رفتن امنیت جهان شده و افزایش نفوذ گروهک تروریستی داعش در افغانستان زنگ خطری برای امنیت شبه قاره است.

او گفت: حکومت کابل در بیشتر جاهای خاک این کشور، عملا کنترل اوضاع را از دست داده و افغانستان غیر مستحکم به نفع پاکستان نیست، فضای نا امنی میان پاکستان و افغانستان به ضرر هر دو کشور است.

وی افزود: پاکستان در جنگ با تروریسم قربانی های زیادی داده است و ما انتظار داریم کشورهای منطقه در برابر افزایش نفوذ گروهک تروریستی داعش، موضع سنجیده ای اتخاذ کنند.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: تازمانی که آمریکا از افغانستان بیرون نرود، امنیت در این کشور برقرار نخواهد شد و از سوی دیگر تشکیل ائتلاف میان پاکستان، ایران، چین و روس برای مبارزه با تروریسم ناگزیر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha