چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه تهران از محله هرندی منطقه ۱۲

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق با حضور در جمع مبلغین و فعالان فرهنگی منطقه ۱۲ تهران، از محله محروم هرندی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از «تهران»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران، به همراه معاونین این مرکز با حضور در جمع مبلغین و فعالان فرهنگی منطقه 12 تهران از محله محروم هرندی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

حجت الاسلام اینانلو به ارائه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی فعالان فرهنگی در این منطقه پرداخت و در خصوص خدمات اجتماعی ارائه شده به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست توضیحات لازم را به مدیر حوزه علمیه تهران ارائه داد.

گفتنی است در ادامه؛ مدیر حوزه علمیه تهران با حضور در باشگاه های ورزشی که توسط مبلغین و فعالان فرهنگی منطقه 12 اراده می‌شود با جوانان و ورزشکاران این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

همچنین دیدار با خانواده‌های نیازمند و بررسی مشکلات آنان از دیگر برنامه های مدیر حوزه علمیه تهران در جریان بازدید از منطقه محروم هرندی بود.

حسن ختام این بازدید، دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران با خانواده شهیدان رجبی بود. در این دیدار پدر شهیدان رجبی با تقدیر از حضور مدیر حوزه علمیه تهران در محلات محروم تهران، خواستار کمک‌رسانی دیگر نهادها در رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی این منطقه شد.

در ادامه این دیدار؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با بیان اینکه مبلغین بازوان حوزه در مناطق محروم هستند، عنوان داشت: کسانی که با مردم در ارتباط هستند، مانند مسئولین فرهنگی و حوزویان، باید غمخوار و همراه مردم بوده و در تبیین معارف اهل بیت(علیهم السلام) به جوانان توجه بیشتری کنند.  ۳۱۳/۴۲

                             

                             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha