پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام مبلغان جهادی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اعزام ۲۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از اعزام ۲۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف این استان و گفت: این تعداد مبلغ برای برگزاری مراسم سوگواری و بیان ویژگی های الگوی بانوان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) از روز گذشته به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: 150 مبلغ غیربومی و 50مبلغ بومی به مدت یک هفته درامامزادگان و بقاع متبرکه، روستاها و مناطق محروم به تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و بیان فضائل حضرت زهرا (س) خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برنامه های فاطمیه دوم با محورهای ترویج سبک زندگی فاطمی، اهمیت فرهنگ حجاب و عفاف و تبیین ارزش ها و معارف اهل بیت(ع) به نسل جوان برگزار می شور اظهار کرد: برپایی خیمه های معرفتی بصیرتی، استفتائات مسائل شرعی، ترویج فرهنگ وقف، تبلیغ فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و ایجاد غرفه های نقاشی و حفظ قرآن برای کودکان از مهمترین برنامه های ایام فاطمیه دوم است .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی تلاش می شود سبک زندگی فاطمی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه نهادینه شود . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha