چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دانش آموزان دختر

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول استان لرستان از تبلیغ مستمر اساتید و طلاب این مدرسه در مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان و ارائه مشاوره های فرهنگی و دینی به دانش آموزان خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر هر هفته میزبان دانش آموزان دو مدرسه دخترانه خواهد بود، گفت: دانش آموزان با حضور در بین طلاب و مبلغان علاوه بر آشنایی با سیمای حوزه، مشاوره های لازم دینی و فرهنگی را نیز از مشاوران و اساتید دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از بخش های مختلف مدرسه اعم از کتابخانه و سایت نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان است، اظهار کرد: برنامه های تبلیغی، اخلاقی و معرفتی در محورهای حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و سیره اهل بیت (ع) از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان است .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) الشتر با بیان اینکه همزمان با ایام فاطمیه برنامه های مختلفی در این مدرسه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی پیرامون شخصیت والای بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری نمایشگاه فرهنگ حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و ...  از دیگر برنامه های طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در ایام فاطمیه است .

شاهوردی در پایان گفت: فعالیت های تبلیغی مذهبی طلاب در ایام فاطمیه حاصل ارادت  آنان به بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) در قالب هیئت بیت الزهرا (س) است.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha