پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، دفاع تمام قد از ولایت را رسالت حوزه انقلابی دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) دفاع تمام قد خود را از ولایت به همگان ثابت کردند و امروز ما باید به این رسالت عظیم به خوبی عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در همایش «بصیرت فاطمی و حوزه انقلابی» که با حضور آیت الله خاتمی، در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سیده زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: آن بانوی بزرگوار محور خشنودی و خشم خدا بوده اند و بعد از پیامبر گرامی اسلام (ص) امت اسلام را آگاه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه همه برکات ما به واسطه نور وجودی حضرت زهرا(س) است، افزود: تمام فضائل و مناقب آن بانوی بزرگ برای ما اسوه و الگو است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دنیا و شیفتگان حقیفت تشنه معارف فاطمی و فرهنگ اسلامی هستند اظهار کرد: خطبه فدکیه، خطبه بصیرت افزایی است و باید تلاش کنیم که ابعاد وجودی شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) را برای گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه معرفی کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) دفاع تمام قد خود را از ولایت به همگان ثابت کردند، گفت: امروز ما باید رسالت عظیم فرهنگ دفاع از ولایت را در جامعه نهادینه کنیم .

وی با بیان اینکه آیت الله خاتمی زبان گویای ولایت در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: امروز رهبری بازوان قوی و زبان گویایی همانند آیت الله خاتمی دارند که با تمام توان در موضع گیری های همراه با بصیرت در دفاع از انقلاب و ولایت در جامعه رسالت خود را انجام داده اند.

تحصیل قریب به 3 هزار طلبه در مدارس علمیه لرستان

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با بیان اینکه در استان لرستان هم اکنون یک هزار و 400 طلبه برادر و یک هزار و 500 طلبه خواهر در حوزه های علمیه خواهران و برادران به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند، گفت: طلاب استان لرستان طلابی با بصیرت، ولایت مدار و فعال هستند که با جدیت و تلاش در کسب تهذیب و علوم حوزه قدم بر می دارند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه نویسندگان و پژوهشگران و اساتید خوبی در حوزه های علمیه استان لرستان تربیت و پرورش یافته اند، گفت: ارتقای کمی و کیفی حوزه های علمیه استان در چند سال اخیر روند مطلوبی داشته و مدارس علمیه استان هم مدارسی فعال، پویا و زنده هستند.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب پرچمداران اشاعه دین و آگاهی در جامعه هستند، افزود: مبلغان همواره با ترویج ولایت مداری در جامعه، در راستای نشر معارف اسلامی قدم بر می دارند و تشنگان معارف اهل بیت(ع) را با آموزه های اخلاقی و دینی سیراب می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه وظیفه مبلغان دفاع از ولایت است، خاطر نشان کرد: استان شهیدپرور لرستان با تقدیم 55 شهید روحانی، دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کرده است و مبلغان همواره در تثبیت ارزش های انقلاب در جامعه به ویژه نسل جوان قدم های ارزنده ای برداشته اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha