جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون جهادی

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در نظر سپاه پاسداران روحانی پیشانی طرح های فرهنگی و مذهبی است و از طریق همکاری و همراهی روحانیون مشکلات و آسیب های مناطق محروم بهتر شناسایی و حل می شود.

قربان طیبی راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر کارهای پژوهشی خوب و کاربردی در سپاه پاسداران کردستان در حال انجام است و بیشتر این پژوهش ها، برای شناسایی نقاط ضعف فرهنگی استان به ویژه مناطق محروم این استان می باشد.

معاون فرهنگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در حال حاضر سپاه بیت المقدس در 16 روستای محروم استان کردستان در حال خدمت رسانی و انجام کارهای عمرانی است، همچنین برای تقویت روحیه دینی و معنوی مردم و آشنایی بهتر و بیشتر آنان با قرآن و اصول دین تعدادی روحانی را در این روستاهای محروم مستقر نموده ایم.

معاون فرهنگی سپاه بیت المقدس افزود: در نظر سپاه پاسداران روحانی پیشانی طرح های فرهنگی و مذهبی ماست و از طریق همکاری و همراهی روحانیون مشکلات و آسیب های این مناطق محروم بهتر شناسایی و حل می شوند.

طیبی راد عنوان کرد: روحانیونی که با سپاه پاسداران در مناطق محروم همکاری می کنند، از طریق تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه استان کردستان اعزام شده اند.

معاون فرهنگی سپاه بیت المقدس کردستان در پایان  اظهار کرد: در هر روستایی یک هسته جهادی تشکیل داده ایم که محور آن یک روحانی یا ماموستا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha