جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ششمین جلسه هیئت شهدای روحانی و طلبه منطقه رفسنجان و انار مقیم حوزه علمیه قم

حوزه/ سبک زندگی فاطمی و اهل بیت(ع) بالاترین شیوه تربیتی برای زندگی سالم است، از این رو نباید از این مسائل مهم غافل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس رمضانی پور در ششمین جلسه هیئت شهدای روحانی و طلبه منطقه رفسنجان و انار مقیم حوزه علمیه قم که با حضور طلاب و فضلای این منطقه  در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زنبیل آباد قم برگزار شد، با بیان این که در شرایطی قرار داریم که فرهنگ اسلامی مورد تهاجم همه جانبه دشمن است، گفت: این شرایط حساس می طلبد همه نیروهای انقلابی، جهادی، روحانیت و دلسوزان برای احیاء فرهنگ هم فکری و هم افزایی و تلاش کنند.

امام جمعه رفسنجان با بیان این که شهداء  برای احیای دین و اسلام جان فشانی کردند و از خود گذشتند تا به خدا رسیدند و دین حفظ شد، اظهار داشت: امروز این شرایط رسالت را برای روحانیت و دلسوزان به نظام و انقلاب بیش ازگذشته برای ترویج دین و احیاء فرهنگ سنگین کرده و این تبلیغ و ترویج زمانی مؤثر خواهد بودکه مبلغین در عرصه های علمی و تبلیغی به صورت جهادی تلاش کنند.

وی غفلت از موضوعاتی چون برنامه دشمن، آسیب های جامعه و پیروی از ولایت فقیه را از آسیب های جدی نیروهای انقلابی دانست، گفت: هر موقع از آسیب های اجتماعی، برنامه دشمن و زمان شناسی و عدم فهم درست از منویات رهبرانقلاب غفلت کردیم، دچار خسارت هم شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور با بیان اینکه رهبر انقلاب بر انقلاب ماندن و تداوم آن در میان حوزویان تاکید دارند، افزود: این تاکید رهبر انقلاب رسالت و تکلیف روحانیت را مشخص کرده و مهمتر از همه عمل کردن به منویات ایشان هست.

امام جمعه شهرستان رفسنجان به احیای سوگواره فاطمیه در جامعه تاکید کرد و گفت: احیاء فاطمیه، احیاء اسلام، ارزشهای دینی و سبک زندگی است.

وی عنوان کرد: سبک زندگی فاطمی واهل بیت(ع) بالاترین شیوه تربیتی برای زندگی سالم است، از این رو نباید از این مسائل مهم غافل شد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha