جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناظمی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناظمی گفت: بی شک ملت قهرمان و مبارز بحرین، با مقاومت و ایستادگی خود به پیروزی نهایی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا ناظمی، شب گذشته طی سخنانی در مراسم رونمایی از مستند" من هو الشهید التالی" با موضوع شهدای انقلاب بحرین که در پژوهشکده باقرالعلوم (ع) برگزار شد، با بیان این که بیداری شکل گرفته امروز در بحرین، بخشی از محور مقاومت و مقابله با نظام سلطه است، اظهار داشت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان اسلام و اهل بیت(ع)، ملت بحرین پایدار و استوار همچنان به راه پرافتخار خود ادامه داده و به هیچ وجه در مقابل ظلم و ستم کوتاه نمی آید.

وی افزود: رژیم آل خلیفه فکر می کند که با ریختن خون مردم و جوانان بی گناه بحرینی می تواند همچنان بر سر قدرت باقی بماند و حال آن که هیچ مُلکی با ظلم و ستم باقی نخواهد ماند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم همچنین با اشاره به دلاوری ها و حماسه های جاویدان شهدای مظلوم عراقی، افغانی، پاکستانی، سوری و ایرانی در عرصه مقابله با تروریست های تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: انقلاب بحرین نیز در راستای بیداری اسلامی شکل گرفته و انشاءالله همچون انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نهایی می رسد و ما در برهه حساس کنونی وظیفه داریم که از مردم مظلوم یمن به سهم خود دفاع کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha