پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فدک

حوزه/ جریان فدک، سیاسی و دستاویزی برای تخریب و هجمه به ولایت بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام علم الهدی پیش از ظهر امروز در ایام شهادت حضرت زهرا(س) که در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی در قم برگزار شد، با اشاره به موضوع فدک گفت: امروز مسئله فدک از موضوعات مهم است که گاه و بی گاه مورد نقض و غرض بیماردلان و شبهه افکنان قرار می گیرد.

سخنران این مراسم عنوان کرد: هدف دشمنان انکار ولایت و مسئله فدک است، موضوع فدک، مورد اهمتام جدی علمای اهل سنت است و بر اساس کتاب های آنها، فدک مالی است که پیامبر(ص) بعد از فتح خیبر، از طریق معاهده با گروهی از اهل خبیر به دست آوردند.

حجت الاسلام علم الهدی بابیان این که فدک غیر از ارث است، اظهار داشت: متأسفانه این مسئله به راحتی از سوی معاندین انکار شد و فدک را بهانه ای برای زیر سؤال بردن عصمت قرار دادند.

سخنران این مراسم عنوان کرد: مسئله ای که کمتر توجه می شود، بحث مغالطه در باب فدک است، در واقع موضوع فدک دستاویزی برای حمله دشمن به ولایت شد و با شیطنت قصد داشتند تا مردم فکر کنند اهل بیت(ع) به فکر فدک بودند، در حالی که واقعیت  با زیرکی از سوی دشمنان کتمان شد.

وی افزود: با این بیانات مشخص می شود، جریان فدک، سیاسی  و دستاویزی برای تخریب و هجمه به ولایت است.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) انسان های وارسته جهان خلقت بودند، این بانو به میدان نیامده تا فدک بگیرد، بلکه آمده تا از ولایت دفاع کند و بگوید به ناحق در این جایگاه نشسته اید.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha