جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه صالحات

حوزه/ مدرسه علمیه صالحات ویژه طلاب خواهر برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پذیرش م کند .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مدرسه علمیه صالحات که یکی از مدارس تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران است مفتخر است تا داوطلبان تحصیل در این مرکز با توجه به ظرفیت و علاقه خودشان و میزان تطبیق خویش با اهداف این مرکز نظام مورد علاقه خود را انتخاب کنند و مشغول به کسب دانش و تهذیب شوند. 

همچنین مرکز مدیریت حوزه های علمی خواهران مفتخر است در کنار نظام آموزشی جاری در مدارس علمیه تحت پوشش خود، نظام آموزشی دیگری را برمبنای "حاکمیت تربیت بر تعلیم " و با نظام آموزشی پیوسته از سطح یک تا سه به اجرا گذارد.  
برپایه این گزارش: محتوای نظام آموزشی این مدرسه علمیه با برنامه درسی برادران حوزه تناسب دارد و داوطلبین از مقطع اول دبیرستان(اتمام نهم یا سیکل قدیم) و آخر مقطع متوسطه(دیپلم به بالا) پذیرش می شوند. 

 این نظام پاسخگوی نیاز داوطلبینی  است که خواهان کسب دانش عمیق حوزوی به همراه کسب توانایی و مهارت لازم جهت پاسخ به نیازهای فردی و اجتماعی در عصر حاضر است وبطور طبیعی این دانش و مهارت علمی در بستر تربیت اخلاقی حاکم بر فضای علمی و تهذیب افراد حاصل خواهد شد.   

گفتنی است: مدرسه علمیه صالحات، عهده دار این بخش از ماموریت مرکز مدیریت است و برای سال تحصیلی 97-98 پذیرش داوطلب دارد.                                                                                                                                                      

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شوکت آخوندزاده IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام علیک عرض ادب احترام میشه لطف کنید کتابها برای شروع معرفی نمایید بعدش از کی ثبت نام کلاس ها شروع میشود و اگر الان مطالعه کنم آیا مثمر ثمر خواهد بود که با مطالب آشنا بشم لطفا راهنمایی کنید