جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتمان سیاسی "دشمن شناسی در قرآن " در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)تنکابن-شیرو

حوزه/ طرح کنترل جمعیت که همچنان از طرف عده ای در کشور حمایت می شود، یک طرح اسرائیلی- آمریکایی بود و با این کار، ضربه ای سهمگین بر پیکر تشیع وارد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام حسینی در گفتمان سیاسی «دشمن شناسی در قرآن» در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)تنکابن-شیرود، اظهار داشت: بهترین راه برای شناخت دشمن رجوع به قرآن کریم است.

وی ادامه داد: اولین دشمن در قرآن، شیطان معرفی شده و به عزت خدا هم قسم خورده که انسان ها را گمراه کند، البته عده ای او را در رفتار و گفتار دوست پنداشته و خدا را فراموش می کنند. مشرکان و یهودیان نیز دشمنان ما می باشند که آیات و روایات زیادی در این مورد داریم که آنها شدیدترین دشمن نسبت به مومنین هستند.

این کارشناس سیاسی در ادامه اظهار کرد:  امروزه اکثر شبکه های فساد اخلاقی که بزرگترین هدف آنها از بین بردن کانون گرم خانواده ها است، زیر سلطه صهیونیست ها فعال هستند. حتی طرح کنترل جمعیت که همچنان از طرف عده ای در کشور حمایت می شود، نیز یک طرح اسرائیلی آمریکایی بود و با این کار، ضربه ای سهمگین بر پیکر تشیع وارد شد.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: جامعه ای که از جمعیت پیر و مسن تشکیل شده باشد، توان قدرت مقابله را نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: منافقان دشمنان دیگر ما هستند که در قرآن به آن اشاره شده  که دشمنانی هستند در لباس دوست که اسلام بزرگ ترین ضربه را از این گروه می خورد.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان از طرق مختلف راهکارهایی مانند ایجاد تردید در مورد اصل انقلاب، ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام، جنگ روانی با دروغ پردازی را برای خاموش کردن نور انقلاب و اسلام در پیش گرفته اند، لذا باید  با اتخاذ راهکارهائی چون تجهیز به قدرت ایمان، ممنوعیت دوستی با بیگانگان، اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی، افزایش قدرت نظامی و از همه مهمتر دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه، در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha