پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قران

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: به منظورارج نهادن به مقام والای انسیه الحوراء، امّ ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دارالقرآن مسجد مقدس جمکران، مسابقه تفسیر سوره‌های انسان و کوثر را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مجید سلیمیان در تشریح نحوه برگزاری مسابقه تفسیر سوره‌های انسان و کوثر، اظهار کرد: به منظورارج نهادن به مقام والای انسیه الحوراء، امّ ابیها حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) دارالقرآن مسجد مقدس جمکران، مسابقه تفسیر سوره‌های انسان و کوثر را برگزار می‌کند.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه معنوی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت دارالقرآن به نشانی www.quran.jamkaran.ir و یا ربات تلگرام به نشانی jamkaran_irbot@ و تماس با شماره تلفن ۳۷۲۵۵۷۹۵ ۰۲۵ در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران مهلت ثبت نام در این مسابقه را تا روز جمعه ۱۸/۱۲/۱۳۹۶ اعلام کرد و گفت: آزمون این مسابقه در روز یکشنبه ۲۰/۱۲/۱۳۹۶ از طریق سایت دارالقرآن برگزار خواهد شد.

سلیمیان در ارتباط با منابع این مسابقه بیان کرد: منبع این آزمون، تفسیر نور اثر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بوده و از طریق سایت قابل دریافت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha