پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فاطمیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری گفتمان های دینی در مدارس راهنمایی و دبیرستان های این شهرستان با محوریت مبلغان خبر داد.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاریحوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که در ایام شهادت حضرت زهرا(س) علاوه بر استفاده از ظرفیت تبلیغی 70 مبلغ بومی، از توان تبلیغی 20 مبلغ غیر بومی نیز استفاده شد، گفت: تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی، اشاعه سیره زندگانی حضرت زهرا(س)، تببین برکات عفاف و حجاب در جامعه و ... از مهمترین برنامه های مبلغان در ایام فاطمیه است.

وی با بیان اینکه برگزاری گفتمان های دینی در مدارس مقاطع راهنمایی و دبیرستان ها با حضور مبلغان با هدف اشاعه سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های مبلغان در این ایام است، اظهار کرد: در این گفتمان ها مبلغان بصورت تشریحی به سؤالات و شبهات مخاطبان پاسخ می دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در پایان با اشاره به این که همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور بروجرد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد، خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی امسال از امامزاده ابالحسن(ع) از سه راه جعفری به طرف گلزار شهدای شهرستان با حضور عموم مردم ولایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha