جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: برای شناسایی و سپس مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در مناطق حاشیه شهر سنندج، همکاری هایی با ارشاد اسلامی، بسیج، ائمه جمعه، حوزه علیمه استان کردستان و... خواهیم داشت.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاریحوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی کردستان بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی و نیز کلاس ها و خانه های قرآنی را در حاشیه شهر و خارج از سنندج متمرکز خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به مستقر کردن تعداد زیادی از مدیران فرهنگی در 37 سکونت گاه غیررسمی، افزود: برای شناسایی و سپس مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، همکاری هایی با ارشاد اسلامی، بسیج، ائمه جمعه، حوزه علیمه استان کردستان و... خواهیم داشت.

وی نیاز کنونی محله ای همانند «نایسر» در حاشیه شهر سنندج را کانون فرهنگی ـ تبلیغی اعلام کرد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان توجهی به ساکنان حاشیه شهر ندارند که این هم از نظر منطقی و هم شرعی اشتباه و حتی گناه محسوب می شود، پس باید همه مسئولان و نهادهایی که به طریقی به امور فرهنگی و دینی مرتبط هستند، برای ساماندهی این مراکز ما را یاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان: با وجود این که منطقه نایسر در حاشیه شهر سنندج قرار دارد، ولی در این محله محروم بیش از هفت مسجد، تعداد زیادی حافظ قرآن کریم و افراد فرهیخته زندگی می کنند.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: امیدواریم ادارات و سازمان های مربوطه در ساماندهی این محله ما را یاری کنند و سهمی در کاهش ناهنجاری های محله هایی همانند نایسر داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha