جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالغنی خنجر سخنگوی جنبش حق بحرین

حوزه/ سخنگوی جنبش حق گفت: رژیم بحرین مسئول خون این چهار شهید آزادی است که پیش از این تحت پیگرد نیروهای امنیتی بودند و سرانجام در دریا به شهادت رسیدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عبدالغنی خنجر سخنگوی جنبش حق بحرین روز گذشته در گفتگو با پایگاه بحرینی اللؤلؤة با اشاره به شهادت چهار جوان بحرینی در آبهای آزاد بین المللی به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه گفت: رژیم بحرین مسئول خون این چهار شهید آزادی است که پیش از این تحت پیگرد نیروهای امنیتی بودند و سرانجام در دریا به شهادت رسیدند.

وی افزود: این جوانان از سوی جوخه مرگ آل خلیفه تحت تعقیب بودند و برخی از آنها محکوم به حبس ابد بودند و عناصر جوخه مرگ به صورت پیوسته به منازل این افراد حمله می کرد و در جستجوی آنها بود و به خانواده این شهدا وعده داده بود که به زودی جنازه های تکه تکه جوانانشان را به آنها تحویل خواهد داد.

خنجر خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه تمام کشور را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده و با همکاری آمریکا و انگلستان به گشت زنی دریایی می پردازد تا جوانانی را که برای فرار از ترور و اعدام قصد خروج از کشور دارند هدف قرار دهد.

سخنگوی جنبش حق ادامه داد: البته بعید نیست که این جوانان پیش از این توسط ماموران امنیتی ترور شده باشند و ماجرای فرار آنها و هدف قرار دادن قایق آنها یک ماجرایی ساختگی برای توجیه ترور این جوانان در افکار عمومی باشد به ویژه اینکه بنا به گزارش های رسیده نیروهای امنیتی آنقدر قایق را هدف قرار داده اند تا غرق شود و اثری از آن باقی نماند.

وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی ملی و اداره پادشاهی بحرین سابقه سیاهی در ترور و قتل جوانان انقلابی شرکت کننده در انقلاب 14 فوریه دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha