جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زکریا نیکویی - بسیج رسانه

حوزه/ حجت الاسلام نیکویی از بازدید اصحاب رسانه از پروژه‎های اقتصاد مقاومتی استان کرمان، پنجم اسفند ماه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین زکریا نیکویی، معاون سازمان بسیج رسانه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، از برگزاری اردوی اصحاب رسانه برای بازدید از دست آوردهای پروژههای اقتصاد مقاومی استان کرمان خبر داد و گفت: با توجه به این که استان کرمان الگوی مناسبی از اقتصاد مقاومتی است، طبق هماهنگی که با استانداری صورت گرفته، اردوی بازدید اصحاب رسانه از دستاوردهای پروژههای اقتصادمقاومی استان کرمان در روز شنبه، پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

معاون بسیج رسانه کشور با اشاره به اهمیت فاصله گرفتن رسانه‌ها از حواشی و پرداختن به مطالبات اصلی مردم و انقلاب، تصریح کرد: رسالت اصلی رسانه بازگو کردن مطالبات و ایجاد دغدغه تحقق آنها است، اما امروزه برخی از رسانه‌ها با فاصله گرفتن از رسالت مطالبه‌گری بیشتر در پی گروه گرایی هستند.

وی افزود: امروز مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه در دو واژه اقتصاد و فرهنگ خلاصه می‌شود و راه حل این دو واژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

معاون بسیج رسانه کشور با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در جامعه از طریق رسانهها، گفت: با توجه به جمعیت ۸۰ میلیونی کشور رسالت رسانه‌ها در عرصه فرهنگ سازی بسیار سنگین است و  اقتصاد مقاومتی امروز تنها راه حل عبور از مشکلات اقتصادی کشور است و تحقق این شعار بدون فرهنگ سازی امکان پذیر نیست.

وی گفت: با توجه به جنگ نرم رسانه‌ای گسترده دشمنان داخلی و خارجی، مهمترین رسالت بسیج رسانه جهتدهی افکار عمومی در جهت اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و طبعاً سستی در این عرصه منجر به مشکلات متعددی در عرصههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha