جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم وداع با شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم

حوزه/مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور طلاب مدارس علمیه استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امید رحمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه دوم و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، استان خراسان شمالی میزبان 6 شهید گمنام و سه شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شده است و فضای استان عطرآگین به عطر شهادت شده است.

وی افزود: بر همین اساس مراسم وداع با شهدای گمنام و تازه تفحص شده با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه استان خراسان شمالی، صبح فردا در مدرسه علمیه امام خمینی بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی است، گفت: در این مراسم معنوی طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) با فرزندان امام خمینی(ره)، لاله‌هایی که در راه اسلام و نظام با گمنامی نامشان به عرش رسیدند و زندگان جاوید تاریخ شدند وداع جاودانه خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی و کارشناس فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: مراسم وداع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان با شهدای گمنام ساعت 6 و 30 دقیقه صبح فردا آغاز و تا ساعت 8 ادامه دارد.

وی خاطرشان کرد: پس از برگزاری مراسم وداع طلاب با شهدا، پیکر مطهر این شهدای عزیز از مسجد انقلاب تا میدان کارگر بجنورد بر روی دستان مردم شهیدپرور استان خراسان شمالی تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha