شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اعرافی - پیام

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیام تسلیتی به خانواده های داغدار سانحه هوایی کشورمان گفت: امید است با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولانه اولیای امور، اقدمات لازم با بهره‌گیری از همه امکانات و توان در شرایط سخت و دشوار کوهستانی برای کاهش آلام و دردهای خانواده‌های داغدار فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی به خانواده های داغدار سانحه‌ مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافری تهران- یاسوج، به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر دردناک سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافری تهران- یاسوج که به جان‌باختن تعدادی از هم‌میهنان عزیزمان انجامید، موجبات تأسف و تألم شده و دلهای مردمان را اندوهناک و لبریز از غم کرد.

اینجانب این ضایعه مولمه را به مردم مسلمان و خداجوی  ایران اسلامی تسلیت گفته و  همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار ابراز کرده،  و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای جان باختگان از خداوند منان مسألت دارم.

امید است با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولانه اولیای امور، اقدمات لازم با بهره‌گیری از همه امکانات و توان در شرایط سخت و دشوار کوهستانی برای کاهش آلام و درد‌های خانواده‌های داغدار فراهم آید.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha