سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پژوهش

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از فراخوان اولین مسابقه مقاله نویسی به همت کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش این استان خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقه پژوهشی در محورها و  راهکارهای اثرگذاری حضور روحانیون و مبلغان در مدارس، شیوه های موثر یادگیری آموزه های دینی در مدارس و تاثیر رفتار معلم بر بهداشت روانی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: نقش کمبود محبت در غیر اخلاقی روابط دانش آموزان، انتقال آموزه های دینی از طریق سبک تربیتی دانش آموزان و راهکارهای مناسب جهت استفاده دانش آموزان از فضای مجازی از دیگر محورهای ارسال آثار به این مسابقه است.  

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: برای شرکت در این فراخون پژوهشی دانش آموزان می توانند مقالات خود را که حاصل یافته ها و پژوهش ها است را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس استان لرستان، خرم آباد، خیابان دکتر حسابی، خیابان ساحلی، اداره کل آموزش و پرورش لرستان، معاونت پرورشی و فرهنگی ، دبیرخانه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ارسال نمایند .

حجت الاسلام پنام  یادآور شد: مهلت ارسال آثار پژوهشی این فراخوان  تا 15 اسفند ماه امسال اعلام شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha