پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شبکه ماهواره ای

حوزه/ حجت الاسلام نقوی گفت: مردم باید به مسأله چرایی ایجاد برنامه های متنوع ماهواره ای غربی به زبان مادری ما، و عرضه رایگان حساسیت ویژه ای داشته باشند، آیا دشمنان دلشان به حال ما سوخته است، مشخص است که دشمن قصد از بین بردن نظام تربیتی اسلامی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقهی در استان همدان شب گذشته در مسجد ابوالفضل(ع) کوی امام خمینی(ره)، گفت: مهمترین سرمایه گذاری در جامعه ما که اهمیت ویژه ای در سبک زندگی ما دارد، تبیین مسایل تربیتی است.

وی ادامه داد: همان طور که امام خمینی(ره) فرمود «سربازان من در گهواره اند و در حال تربیت شدن هستند»، تربیت دینی سبب شد تا جوانان در دفاع مقدس از کشور دفاع کنند. لذا ما هرچه جهاد و شهادت در طول تاریخ داریم، نتیجه کار فرهنگی تربیتی است.

دبیر موسسه سراج همدان در ادامه افزود: فضای امروز نسبت گذشته خیلی متفاوت شده، امکانات و رسانه ها، سبب بالارفتن سطح دسترسی مردم به اطلاعات می شود، ولی با وجود برابری سطح دسترسی به رسانه ها، کار تربیتی دشمن روی جوانان ما  بسیار قوی تر از کار فرهنگی ما است.

حجت الاسلام نقوی گفت: دشمن، نظام تربیتی ما مسلمانان را از ابتدا تا انتهای عمر تغییر داده و متاسفانه امروز کمتر به مسائلی همچون حلال و حرام، یادگیری معارف اسلامی، اهمیت به حال و هوای مذهبی توجه می شود.

وی در ادامه افزود: ورود ماهواره به خانه ها و کنترل عقاید مردم به ویژه جوانان از سوی دشمن، به تنهایی برای از بین بردن سبک زندگی فاطمی در جامعه ما کفایت می کند.

وی در پایان گفت:مردم باید به مسأله چرایی ایجاد برنامه های متنوع ماهواره ای غربی به زبان مادری ما، و عرضه رایگان حساسیت ویژه ای داشته باشند، آیا دشمنان دلشان به حال ما سوخته است، مشخص است که دشمن قصد از بین بردن نظام تربیتی اسلامی را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha