جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر شش شهید گمنام در قم

حوزه/ با بدرقه طلاب و روحانیان خاک حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر متبرک به پیکر پاک شهید گمنام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) صبح امروز پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد.

در این مراسم که از ساعت 9 صبح مقابل بسیج مرکزی تا مصلی جمعه بوشهر و با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و مردم شهید پرور، رزمندگان و خانواده شهدا برگزار شد دسته جات عزاداری زنجیرزنان و دمام زمان این مسیر را پیمودند.

مردم قدرشناس ولایتمدار بوشهر همچنین در مصلی جمعه این شهر پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بر پیکر شهدا و نیز قرائت زیارت عاشورا، به سینه زنی پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) به بیان صفات این بانوی دو عالم و نیز نقش شهدا در عصر زندگانی امروز پرداخت.

پس از تشییع  پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، پیکر پاک دو شهید در دانشکده امام خامنه‌ای، یک شهید در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و دو شهید در جزیره صنعتی صدرا به خاک سپرده شد.

 این پنج شهید در عملیات‌های کربلای 4، رمضان، والفجر 8 و تک دشمن در ام الرصاص، شرق بصره، فاو و زبیدات به فیض عظیم  شهادت نائل آمده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha