جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر

حوزه/ در مراسمی از برگزیدگان مسابقات سیر مطالعاتی بهار، تابستان و پاییز به صورت متمرکز در شهرستان ازنا با حضور ائمه جمعه و مسئولان حوزه علمیه خواهران استان لرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات سیر مطالعاتی حوزه خواهران لرستان با حضور ائمه جمعه و مسئولان حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز با اشاره به اهمیت مطالعه و اهمیت علم آموزی در دین مبین اسلام، بیان داشت: علم نور است و حوزه های علمیه خواهران و برادران باید به این نور دست یابند و با انس در مطالعه و کتابخوانی در کسب تهذیب نفس و ارتقاء سرانه علمی خود تلاش نمایند.

همچنین حجت الاسلام الهی نژاد، موسس مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با بیان اینکه طلاب و مبلغان نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند گفت: طلاب باید با تعمیق دین باوری در سطح جامعه افراد را به سوی تفکر اسلامی و اخلاقی هدایت نمایند.

وی با بیان اینکه خروجی حوزه های علمبیه باید به تربیت طلابی باتقوا و با سواد منجر شود خاطر نشان کرد: مسئولان و دست اندرکاران حوزه های علمیه باید برای تربیت طلابی مهذب و علمی تلاش خود را بیش از پیش بکار گیرند.

بنا بر این گزارش، در ادامه آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات سیر مطالعاتی حوزه خواهران لرستان، حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز گزارشی اجمالی از نحوه برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی ارائه و بر اهمیت و ارزش مطالعه و کتابخوانی و برگزاری بیشتر این گونه مسابقات تاکید کردد.

در پایان این مراسم از ۲۰ برگزیده استانی و ۹۰ برگزیده مدرسه ای مسابقات سیر مطالعاتی حوزه علمیه خواهران استان لرستان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha